طی سال های اخیر در دو طرف محدوده مصلی تا فلکه گاز و پل بوسار تا چهارراه گلسار نارنج کاشته شده است. ولی به درستی نگهداری نمی شود و حتی هرس این درختان میوه به صورت تزئینی انجام می شود ...